شـــــــــــــــقـــــــــــــاوه

انضم الينا ستجد كل ما تتمناه


أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

قصة مرعبة ممنوع لاقل من 18 سنة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1 قصة مرعبة ممنوع لاقل من 18 سنة في الجمعة أغسطس 10, 2007 12:30 pm

dr_eslam


عضو شقي جديد
عضو شقي جديد
غريبة ومرعبة. اليكم هذه القصة الغريبة التي يقشعر لها البدن وهي لعبرة وموعظة لكل شخص , نرجو التمعن بها , ولكن نطلب ان لا تقرأ على يد من هو او هي اصغر من سن 18 ..

القصه تقول ان فيه بنت تتعلم في الثانويه واسمها عبير , مره راحت السوق مع امها , وقابلت واحد واخذت رقم تلفونه واتصلت عليه , تعرفت عليه وهو اسمه خالد , المهم تعرفو على بعض وزادت العلاقه وقويت بينهم ...المهم كل واحد منهم بقي يقابل الثاني , وفجاة وجدوا طريقة , جت لخالد فكرة ممتازة.

قال : عبير ايه رايك نتقابل عند المدرسه..

قالت عبير :ازاي؟

قال : أسمعي انتي أبوك بنزلك الصبح عند المدرسة ويروح على شغله صح؟

قالت : صح ..

قال : أنا هعدي بتركبي معايا..

قالت : بس المدير بعدها بتصل على البيت

قال : طلعي كابل التليفون من الفيشة وارتاحي..

قالت : بس انا خايفة..

قال : جربي ....
المهم راح ابو عبير ووصل بنته للمدرسه ومشى .. وثواني الا خالد واقف وركبت عبير بسرعه وراحوا افطرو في مطعم بعيد اقعدوا يتسايروا والوقت بيعدي..

الساعة 12:15 راح خالد ونزل عبير ورجعت البيت وهي خايفة بس ما حدى دري بالموضوع .. واتصلت على خالد اول ما دخلتالبيت وقالت له ان اهلها ما عرفوش وطمنته.

قال خالد :ايه رايك اقابلك بكره؟

قالت : لا لا لا مش كل مرة بتسلم الجرة.

قال : المرة دي جايب لك هدية.

قالت : امرك ....

وعدي خالد في الوقت نفسه وركبت عبير.

المهم فضلوا يتقابلو اسبوع كامل بالطريقة دي.. كل يوم..

وجاء يوم السبت اليوم اللي نسيت فيه عبير تطلع كابل التلفون منالفيشة في الحيطة.. وطلعت مع خالد ..

والا التلفون يرن .. قامت أم عبير ردت (صباح الخير)..

أم عبير: الووو

المدير :: الوو السلام عليكم.

أم عبير : عليكم السلام مين بحكي؟؟

المدير : أنا الاستاذ احمد مدير المدرسة اللي بتتعلم فيها بنتك.

ام عبير : اهلا وسهلا ايه فيه ان شاء الله خير!

المدير : لا ما فيش الا خير بس عبيربقالهااسبوع ما جاتش ان شاء الله انها مش مريضة؟؟

أم عبير : ازاي؟ ( في سرها) وقالت , أه الله يسلمك البنت مرضت شوية.

المدير : طيب الف حمد الله على سلامتها مع السلامة.

أم عبير دارت بها الدنيا ولم تدري ماذا تفعل وهل تحكي لابو عبير عن الموضوع , ام تمسك البنت وتسألها؟؟

المهم قالت ام عبير لأبو عبير عن كل شيء, وقال أسمعي اوعك تقولي لها أي اشي , أنا بشوف بتروح فين..

ويوم الاحد وصّل أبو عبير بنته ومشى شوية ووقف على جنب الطريق لقي عربية خالد عدت , وتركب بنته.

ومشى وراها ابو عبير لحد ما اخذ خالد عبير على بيتهم , ابو عبير نزل من سيارته وطلع على السلم على الطابق الثالث بالتحديد.


طقطق ابو عبير على الباب , ولقي عبير بتفتح الباب بنفسها , شافها ابوها , ضربها وهي هربت على المطبخ واخذت سكينة عشان تخوف ابوها , وغلطت وطعنته في صدره وفي قلبه ( 30 طعنة) وقع الابو على الارض , وجه خالد وشاف الموقف وقال لعبير , تعالي احمليه معي لازم نحطه في الحمام , وقاموا حطوه في الحمام , وفتحوا المية وصاروا يغسلوا فيه , وحطوا عليه صابون الغسيل عشان الرغوة وعشان ما يظل اثر للدم.

ورجعت البنت للمدرسة وهي تفكر في الي صار حقيقه ولا خيال ..المهم طلعت من المدرسة ورجعت في الباص على البيت وقعدت ترن على جرس البيت , والا بالمفاجأه الغريبه.


*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

أبوها فتح لها الباب.



وصرخت وقالت : يابا مش معقول انت عايش؟ ازاي؟

*


*

*

*

*

*


رد وقال ابوها : مع تايد الغسيل ما فيش مستحيل
_________________
يا سلام عالحب لما يدق بابك فجأة....وانت حزين محتاج لو بس حد يحسك وانت في وحدة

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

2 رد: قصة مرعبة ممنوع لاقل من 18 سنة في الجمعة أغسطس 17, 2007 11:23 am

kokitta


مشرفه
مشرفه
di nokta ba2a wallahi ana konti ba2raha w mota2atira fag2a la2it saboun w mouch 3arfa ih wallahi 7ilwa awi

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

3 رد: قصة مرعبة ممنوع لاقل من 18 سنة في السبت أغسطس 18, 2007 12:40 pm

sarah


مشرفه
مشرفه
ههههههههههههههههه

الفضول شو يعمل فيي

مع انها ممنوعة للي اقل من 18 سنة بس دخلت

هههههه مرسي اسلام

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh2wh.ahlamontada.biz

4 رد: قصة مرعبة ممنوع لاقل من 18 سنة في الجمعة نوفمبر 02, 2007 11:52 am

glamorous love


الاداره- اشراف عام
الاداره- اشراف عام
ينقل لساحة الضحك والفرفشة


_________________


المخلصون نادرون ..
كالاحجار الكريمة ..
لكن أن وجدناهم فهم فى ..
حياتنا ثراء لا يقدر بثمن ..
معادنهم تشع بالمحبة ..
وأن قصرنا فى حقهم ....
لا يتغيــــــــــــرون ....

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh2wh.ahlamontada.biz/

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى